Oblíbené filmy (10)
Odplata (1999)
Odstřelovač (2007)
Saw: Hra o přežití (2004)
Tímto filmem odstartoval nový druh hororu.Vrah který svým obětem připravý past ze které se ještě můžou dostat ale většinou si musí nějakou část těla uříznout.Výborně propracovaný příběh,skvělé napětí,efekty.
Saw 2 (2005)
Druhý díl je ještě víc napínavější protože vrah zvaný Jigsaw uvěznil v budově plné pastí víc obětí najednou a masakr může začít.Scény jsou víc brutální než v jedničce,lepší efekty,zajímavější pasti.
Černočerná tma (2000)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Western-Sergio Leone-Clint Eastwood k tomu není co dodat.Co spolu tihle dva natočily to jsou perly na které se nezapomene.Výborné herecké výkony C.Eastwood,L.V.Cleef a E.Wallach lepší osazenctvo nemohli vybrat i když film má skoro tři hodiny tak jsem se ani minutu nenudil,propracovaný detaily celého filmu,prostředí,hudba a příběh nemělo to chybu.Takové to westerny už nikdy nikdo nenatočí takový talent se málo kdy objeví.