Recenze (151)
Ranma ½ OAV (1993) (seriál)
Ktorý chlap by si nechcel vyskúšať aké je to byť ženou??? a pritom stačí len kýblik studenej vody... Japonci sú proste uchyláci, ale Manga filmy robia výborné
Ranma 1/2 - Nettó hen (1989) (série)
MANGA legenda. Stčí byť trochu infantilnejší než obyčajne a máte o zábavu postarane :o)
Forrest Gump (1994)
Jmenuju se Benjamin Belford Blue a říkají mi Bubba. Já se jmenuju Forrest Gump a říkají mi Forest Gump :o) Jeden z najlepších filmov aké som kedy videl. Má všetko čo potrebujete k tomu, aby ste odchádzali z kina zamyslený. Pohladkanie pre dušu :o)
Matrix Reloaded (2003)
Film, ktorý zas o niečo vyššie posunul latku počítačovej animácie. Vyrendrovaný Neo mláti stovku vyrendrovaných Smithov a naozaj to vyzerá občas ako skutočné :o) Pri sledovaní som mal pocit, že sledujem Indepence day II. a obrovská 15 minútová Mega party v štýle MTV ma skoro dostala z kina
Matrix (1999)
Nápad ma neprekvapil. To že tento svet nieje skutočný, že je to len ilúzia - hlásajú budhisti už 2500 rokov, ale predpokladám že majú o "skutočnom" svete predsa len iné trošku predstavy :o) Výborný, kultový film, aj ked 2 a 3ka posúvajú trilógiu do sféry klasického akčného sci-fi
Americká krása (1999)
Filmov, ktoré dokážu zmeniť pohľad na život je málo. Americká krása je jedným z nich :o) Nenásilným spôsobom nám ukazuje hladať to krásne, čo je okolo nás a to je najväčšia devíza tohto filmu, väčšia než herecký výkon Kevina Spayceho, alebo skvelej kamery...
Loď duchů (2002)
Pri tomto filme pri natáčaní zabudli pravdepodobne na funkciu scriptky. Toľko okatých chýb v jednom filme som už dlho nevidel... Žiaľ, hladať chyby bolo oveľa zábavnejšie než sledovať túto gumáreň..
Telefonní budka (2002)
One Man Show. Táto rola svedčí Farrellovi viac než role tvrdých chlapíkov. Vynikajúci film s prekvapivou pointou, dúfam, že mi nikto nič podobné nevyvedie :o) haha (min. jedna hviezdička je za tie šlapky)
S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení (2003)
Najdrsnejší drsňácki drsňáci. Ale na dobrý film je to trošku málo
Bezva finta (1985)
Belmonda moc nemusím