Poslední recenze (6)
Nezvratný osud 4 (2009)
Pětka, kterou jsem viděl dříve než tohle, mě mile překvapila... Ale teď, po shlédnutí čtyřky se divím, že tu pětku vůbec točili. Tohle je pro mě suveréně nejslabší díl ze všech. Úvodní katastrofa je o ničem, smrti jednotlivých účastníků mi přijdou taky celkem nezajímavé v porovnání s ostatními díly. Každopádně, koho z vás tohle nebavilo, nenechte se odradit od pátého dílu, ten je dle mě celkem vyvedený. ( 20% )
Všemocný (2011)
Film mi byl doporučen, ale jsem celkem zklamaný. Nebýt De Nira, který je mým oblíbencem, šel bych s hodnocením snad ještě níže. Začátek byl vcelku dobrý, říkal jsem si, co vše ta chytrá pilulka s hlavním hrdinou neudělá.... Později se to podle mě změnilo v celkem nudný tuctový film... Cooper se snaží sehnat další pilule, útíká před mafiány... Prostě a jednoduše, po slibném začátku jsem se po zbytek filmu nudil. ( 50% )
Bídníci (2012)
Ačkoliv muzikály příliš nemusím a nevyhledávám je, na Bídníky jsem se podívat chtěl. Muzikál zachycuje jednu z nejdůležitějších událostí francouzských dějin. Líbilo se mi jak provedení, tak obsazení herců do rolí.