Poslední recenze (74)
Útěk do divočiny (2007)
I když trvalo než jsem si tomuto filmu našel cestu. Velmi silné..
Eternals (2021)
Dvojitej klystýr je pořád příjemnější než tohle. Nejhorší a nejnudnější blockbuster od Marvelu. Sotva dokoukatelný.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Twe, ciwe to byla kua nuda.
Poslední deníček (2)
Počkeej
Protože nerad čekám