Poslední recenze (102)
Land of Bad (2024)
Hodně cheapy nuda, žádná akce, jen dokola nekonečné záběry na celek, zpomalené záběry o ničem. Jedna hvězda za lokaci.
God Is a Bullet (2023)
Tenhle film je jedno velké JAKO. JAKO thriller, JAKO drsně satanistickej, JAKO podivnej a ujetej, plnej JAKO filosofickejch až metafyzickejch poselství. Kamera, pár efektů, celkově slušivý kabát a hlavně evidentně nebéčkoví herci mě spíš zamrzely, protože to celé spáchal bohužel zfetovaný JAKO rejža, který si k tomu napsal sám JAKO scénář — ten bych vyzdvihl nade vše. A nebo jsem to celé jen nepochopil, to by mě mrzelo úplně nejvíc.
The Sisters Brothers (2018)
Už mám dost všech těch "hereckých koncertů" ve filmech, které jsou natočené rozvláčně, nudně, uspávacím tempem nebo jinými "art" prostředky. Bohužel jsem viděl jako první film a knihu už kvůli vyzrazené pointě těžko budu číst, ale i tak nevěřím, že je napsaná stejně blbě.