Poslední recenze (33)
Fantastická čtyřka (2015)
Od tohoto filmu jsem čekal o dost více. Efekty dobrý ale příběh o hovně. Celý je to praktycky o baflání a kecání o jakémsi stroji času. "Hlavní" záporák kterej je představenej jako naprosto epickej a brutální-všemohoucí padouch se tam ve finále oběví na cca 15 minut +-, kdy ho hrdinové skopou asi za 5 minut a zbytek jsou zase jen keci. Takže ty 3 ⭐️ jsou opravdu jen za efekty a to ještě musim zavřít oko. Škoda, já si od toho sliboval mnohem, mnohem více.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Film byl opravdu dobrej, a možná byl i lepší než nějakej díl pána prstenů. Natočený to bylo dobře, efekty taky byli OK a dabing taky. A ti epický bitvy byli taky dobrý sice nebyly tak strašně dlouhý a "krvaví" jako v LOTRovi ale byli dobrý. no neni co dodat těch 5 hvězd si to zaslouží :)
Zloba - Královna černé magie (2014)
No ačkoliv klasickou růženku (vůbec😅) nemusim , tak tenhle snímek se poved , i když se vlastně jedna o takovou akčnější remake ty růženky.A zároveň by snad i tenhle film zasluhoval ocenění za 1.remake dobrej remake na světě😄.Ale ne teď vážně😄 , film se může i pyšnit že se nechal lechce (no možná i víc 😅) inspirovat ostatníma filmama a přitom to neni úplně identický. No a na závěr bych i chtěl (už 3.pochvala 😇)pochválit zato že i když byl úvod jaksi trochu dětinckej , tak potom byl film i akční a překvapivě i trochu jinej konec co by člověk očekával , a efekty (dobrá to už je 4.pochvala noo😄)