Recenze (1 059)
96 hodin (2008)
Hodně přísná stíhací jízda. Nejvíc se mi líbila ta syrovost, kdy se Neeson s nikým nesral. 80%
Hačikó - příběh psa (2009)
Komediálně laděný Marley a Já mě emocionálně zasáhl mnohem víc. 75%
Hotel Rwanda (2004)
Takové filmy by měli pouštět na školách místo dějepisu. 85%
Bídníci (2012)
Nemám nic proti muzikálům a na Hooperovi Bídníky jsem se docela těšil, ale bohužel. Od první noty mi bylo za herce trapně a chvílema jsem musel odcházet od obrazovky a dělat něco jiného, abych to rozdýchal a mohl pokračovat.
Nespoutaný Django (2012)
Stejně jako Pancharti, i Django se mi časem rozležel v hlavě a s každým zhlédnutím mě baví víc a víc. 90%
Rivalové (2013)
Zábavná jednohubka, nic víc. Ten hype u některých filmů na čsfd někdy nechápu. 85%
Vlk z Wall Street (2013)
První dvě hodiny je to fakt skvělá komedie, ale pak Vlk přejde do vážnější roviny, ztratí tempo a pouze mě utvrzuje v tom, že kdyz má člověk prachy, tak mu projde úplně všechno. Nicméně Leovi ta role neskutečně sedla a toho oskara bych mu za ni určitě přihrál. 85%
Millerovi na tripu (2013)
Bál jsem se kvůli očekáváním, která jsem ohledně filmu měl, ale nezklamal mě. Vtipných komedií se netočí moc a Millerovi bych s čistým svědomím doporučil komukoliv. 80%
Jeden den (2011)
Ten název k filmu příliš nesedí a ze začátku jsem měl problémy s některými nesmysly ohledně času, který spolu dvojice stráví. Ale asi se v tom zbytčně vrtám. Herci byli sympatičtí, nicméně ani to nemění nic na tom, že "Příští rok ve stejnou dobu" nabízí i dnes stále mnohem silnější zážitek. 75%
Půlnoční kovboj (1969)
Hodně těžký film, který na mě ale stoprocentně přenesl atmosféru té doby. A výkon Hoffmana je prostě výbornej. 80%