Recenze (1 058)
Elitní jednotka (2007)
První půlka mě až tak nenadchla, ale s výcvikem to nabere na zajímavosti, a od té doby tempo jenom stoupá. Hodně zajímavý film. 80%
Osudové selhání (2007)
Není to špatný, ale ani na chvíli mě to nestrhlo, což by takový film měl. 70%
Lilo & Stitch (2002)
Jako jednohubka je to vážně sranda. 80%
Stav obležení (1998)
Tenhle film mi začal dávat smysl až dnes, kdy je problematika terorismu na denním pořádku. 80%
Yao Ming v NBA (2004)
Moc dobrý dokument. Bavilo mě jak srovnávání se Shaquem, tak i ta přátelská linka okolo Yaa a jeho tlumočníka. 75%
Shrek (2001)
Film pro mě posouvá o stupeň výš český dabing, který je dokonalý. Jeden z nej animáků, ne-li vůbec nejlepší. 90%
Věříme v Boha (2000)
Povedenej vtípek s Ricky Martinem. 70%
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Kelso a Fez z tohohle seriálu dělají neuvěřitelně komickou záležitost. Na dopolední pokoukání ideální. 80%
Rockeři (1994)
Dobře jsem se u Rockerů bavil, i když se tu většinu času vaří z vody. Ale pokud máte rádi Rock´n´Roll tak vás tahle komedie určitě pobaví. 75%
Rok jedna (2009)
Škoda, že těch několik nechutností tomu tolik škodí. Jinak by to byla fajn komedie. 65%