Recenze (202)
Dámský gambit (2020) (seriál)
to, že mám rád dobré filmy a že od malinka miluji šachy se o mně asi ví a tohle byla pro mne naprosto dokonalá jízda. Jediné dvě věci, které mi trochu vadily byly tyto: za prvé nesmyslná notace (možná špatný překlad) a to, že se do partiáře nezapisovalo podle pravidel: https://www.usk-sachy.cz/2009/02/pravidla-sachu-ohledne-zapisovani-tahu/, ale to jsou malé věci, jinak opravdu skvost.
The End of the F***ing World (2017) (seriál)
Po shlédnutí seriálu "Ty" jsem hledal něco podobného, než bude třetí řada a tohle je sice něco trošku jiného, ale také se mi to líbí.
Doblba! (2005)
Tuhle černou komedii prostě miluji
Mrakodrap (2018)
A mě se to líbilo, měl jsem skoro celý film zpocené nohy a navíc scéna s UHD monitory ve mne evokovala vzpomínku na film Drak přichází, z roku 1973, ne ten o rok starší s legendárním Chuckem Norrisem.
Ant-Man (2015)
Ani nevím proč, ale film jsem viděl 21.11.2015 a dnes (o dva dny později) se na něj podívám opět a již teď jsem na něj natěšený, to se jen tak nestává, takže ....
Poslední skotský král (2006)
No prostě mazec, co se ve světě politiky děje a nemusíme jistě chodit ani daleko.
Marie Antoinetta (2006)
Výborná režie, herci, výprava, kostými i hudba.
Dokonalý trik (2006)
Ještě o malinko lepší, než-li Iluzionista a ten že se mi sakra líbil.
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Netuším ani zdaleka, proč to tu všichni pomlouvají. Je to skutečně velice bravurně natočený horor, ve kterém přesně zapadaly všechny detaily do jeho prvního díla. Mnohem více, než-li například v takovém velikánovi, jakým je Mlčení jehňátek a to nikdo z Vás jistě neodsuzuje.
Kontrakt (2006)
No nebylo to úplně špatné, ale ani úplně dobré. Tak trochu mi to připomínalo Cliffhangera, ale bez Slaye a bez sněhu a tak vůbec bez šťávy a nápadu.