Poslední recenze (20)
Kin-Dza-Dza! (1986)
Já nevim. Fakt neuvěřitelný. Sirka. Chvilku po filmu sem se začal šacovat, jestli nějakou mám v kapse. Jsem ostražitej na každej blikanec kolem. Co kdyby ....? A začal jsem zkoušet, jak mi jde zpěv. A chci tu lítající šílenost ! Skvělej, SKVĚLEJ film, absolutní klasika absurdní sci-fi. Totálně ujetá scifárna a tím pádem geniální. Čtyři hvězdy jen proto, abych nebyl úplně ujetej já.
Marketa Lazarová (1967)
Syrové. Drsné. Nezřízeně dlouhé. Rozvláčné. Ale. ALE! Je to přesně tak stejně pomalé, jako život ve středověku. Je to přesně tak stejně mystické, jako lidská duše ve středověku. Je to přesně tak drsné a kruté, jako všední život ve středověku. A je to stejně jakoby jen tak mimochodem neuvěřitelně kouzelné. Krásného pomálu, ale o to více si člověk té doby toho dobrého užíval. A ten zvuk! Ten ZVUK!!
Pařba ve Vegas (2009)
Těžkej nářez. Začátek byl mrazivě známej a odzbrojující. Spousta gagů je vynikajících a mě bolelo přesně v těch místech, za který se hrdinové sem tam drželi. A ksichty a postupně gradující překvápka - nahatej asiat v kufru, svatební kaple a nakonec i fotodokumentace - jo, to bylo vono. Je pravda, že konec byl typickoamerckolimonádovněpolofeminstickodebilní. A proto ty čtyři hvězdy. Už jsem to viděl podruhý, ale vtip a náboj zůstaly. Takže to klidně dám i potřetí. Sranda zůstává