Recenze (667)
Blafuj jako Beckham (2002)
V podstate ide len o ďalšiu variáciu na toľkokrát omieľanú tému (splnenie si sna), ale tentokrát to je zabalené do tak príťažlivého kabáta (tým nemyslím herecké obsadenie :) ), že som to zhltol celé aj s navijákom a nemám žiadne námietky.
Horákovi (2006) (seriál)
Rodinný seriál, ktorý sa príliš snaží byť seriálom komediálnym. Zabávať sa však nebudete, možno vás akurát naštve úbohá imitácia Barta Simpsona (nejaký mladý člen rodinky Horákovcov), tak ako naštvala mňa... A ako tak rozmýšľam, nie je to ani seriál rodinný, to by musel byť zaujímavý aj pre iné vekové kategórie ako pre deti do 10 rokov. P.S. Potom, čo som začal tento seriál pozerať pravidelnejšie (z nudy) musím aj napriek jeho (ne)kvalitám zdvihnúť hodnotenie o jednu hviezdičku. :)
Ricky Bobby: Nejrychlejší jezdec (2006)
Napriek tomu, že Willa Ferella mám rád, Talladega Nights sa mi zdal byť filmom trápnym, nudným a hlavne nevtipným. Na prstoch jednej ruky by som mohol spočítať, koľkokrát som sa zasmial, od Ferella (ktorý sa podieľal aj na scenári) som toho čakal fakt viac. Možno ten zlý celkový pocit umocnil aj český dabing, asi ten najhorší aký som kedy počul (smola, že nelegálne DVD kópie nie sú vždy opatrené aj pôvodným znením :) ), ale myslím, že takto je tá jedna hviezdička až až.
Mrtvý muž (1995)
Veľmi zaujímavý a najmä ťažko zaraditeľný film. Depp je tradične výborný, mnoho známych hercov vystupuje vo vedľajších rolách, nádherne westernová hudba doplňuje dianie vo filme a Jarmuschova pomalá a pokojná réžia si vás iste podmaní (ak nepreferujete tvorbu napr. Michaela Baya). Len jedna vec ma trápi: som jediný komu sa zdal výzor Williama Blaka (v obleku a klobúku) takmer identický s výzorom istého Willyho Wonku? :)
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Originálna a vtipná komédia, ktorá by bola pravdepodobne ničím bez charizmatického Willa Smitha (chudák musí ťahať celý film aj za Evu Mendes, ktorá hrať zrejme veľmi nevie). Celý čas som sa dobre zabával; Hitch je komédiou, ku ktorej sa dokonale hodí prívlastok "príjemná". A preto bude príjemné aj moje hodnotenie. :)
Tlouštík (1995)
Zaujímavá sonda do duše dosť svojského človeka (Victor), ktorá vyniká civilnými, ale o to realistickejšími výkonmi hercov. Miestami to však celé pôsobí pasívne a nudne a toto rozvláčne tempo filmu dosť ubližuje. Škoda.
Klokan Jack (2003)
Veľmi som sa nezasmial, ale čakal som to horšie. Ako jednorázovka na zahnanie nudy to postačí, ale nič viac nečakajte. Ak by si tvorcovia odpustili ten rapový výstup klokana a "zábery z natáčania" s klokanom na konci filmu, možno by som dal 3 hviezdičky. Takto to ale nejde...
Looney Tunes: Zpět v akci (2003)
Postavičky z Looney Tunes majú dostatočný potenciál pobaviť aj dospelých, ale v Looney Tunes: opäť v akcii je tento potenciál takmer nevyužitý. Deti sa snáď pobavia, ale dospelí sa maximálne usmejú pri odkazoch na iné filmy, možno sa usmejú aj pri niektorých záberoch, kde sú len animované postavy (naháňačka v obrazoch), zvyšok času sa však budú len nudiť a nechápavo krútiť hlavami nad neskutočne trápnym prehrávaním Steva Martina.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Kvalita možno nie je oslňujúca, ale nevidel som ani jednu jedinú časť, na ktorej by som sa nebol pobavil. Taká bizarná rodinku sa len tak nevidí.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Ak by som mal vybrať najslabší diel hexalógie Star Wars, asi by som vybral Epizódu II. Rozhodne však nejde o zlý film, veď tu predsa nachádzame prvé náznaky Darth Vadera, stretávame sa tu s mladým Boba Fettom a jeho otcom, Jar Jar Binks sa tu (našťastie) objavuje len minimálne, Mace Windu sa ukáže v plnej paráde v impozantnej bitke Jediov proti droidom, Majster Yoda sa ukáže v plnej paráde v lightsaberovom dueli, senátorka Amidala sa ukáže v plnej paráde v obtiahnutom oblečení a takto by som mohol pokračovať... Epizóda II určite nie je zlým filmom, ale z celej série mi pripadá najmenej "starwarsovská".