Poslední recenze (11)
Raubíř Ralf (2012)
Jeden z nejlepších animáků, co kdy byly natočeny. Nápad a zpracování jsou přímo geniální, krom toho srší vtipem, má silný příběh, více méně sympatické postavičky a spoustu pro animák nekonvenčních a ne-dětských prvků. Děti jistě film ocení díky krásné animaci, dospělí zase pro skutečně mnohdy neotřelé nápady. Naplno si jej sice užijí jen herní znalci, zejména experty v branži her na automatech překvapí kolik neotřelých narážek na mnohé hry a jejich prvky zde je, celkově je to však luxusní záležitost
Croodsovi (2013)
Vynikající grafika tak jak to od DreamWorks známe, který v současné době v počítačové animaci rozhodně nemá konkurenci. Jen škoda, že film nedisponuje trošku lepším příběhem (rozhodně nepatří mezi nejpropracovanější), krom toho v zásadě totožný již tu od DW byl (Ice Age 2). Krom toho postavičky jsou zřejmě nejméně sympatické z dreamworkovské produkce za posledních několik let (jistě, kromě modrozelené kočky). Na druhou stranu oplývá mnoha vtipy, i když i zde je potřeba podotknout, že Kung-Fu Pandě nebo Wreck-It Ralph nesahá ani po kotníky.
Světová válka Z (2013)
Jak je již u Fostera obvyklé opět výborná podívaná. Navzdory místy přemrštěným efektům i nutnému zakomponování tradičních amerických hodnot se jedná na hororový akční thriller o překvapivě svižný a zábavný počin. Brad Pitt je jako vždy velmi přesvědčivý, příběhová linie zajímavá a hororové pasáže nepůsobí vůbec lacině, jako u mnohých snímků se zombie tématikou. Shlédnuto těsně po Oblivion s Tomem Cruisem se vzdáleně podobnou postapokalyptickou tématikou a to jen umocnilo zážitek z tohoto filmu. Pitt: Cruise - 1:0.