Recenze (79)
Terapie láskou (2012)
Při sledování tohoto filmu, jsem zjistila, že jsem asi taky trochu blázen. Vlastně se jedná o "typickou lovestory", kde nechybí ani šťastný konec, takže ve skutečnosti žádná velká originalita, která ale podáním, dialogy, kamerou a jakousi lehkostí přitáhne a nepustí.
Kráska a zvíře (2012) (seriál)
To fakt?! Jsem schopná shlédnout spoustu seriálových braků a dokážu si je i užít,ale tohle??? No tak..., tak hluboko klesnout přeci nejde, ne?
Arrow (2012) (seriál)
Zatím (1.13) to vypadá jako vcelku slušná podívaná!
Anna Kareninová (1997)
Sean Bean... a NEUMŘE!!!
Kazatel Kalašnikov (2011)
Ale no tak!Ten český název fakt ne! Přerod padoucha na good guy je dost nevýrazný, příběh díky své inspiraci příběhem skutečným silný. Dokonce jsem si po shlédnutí filmu trošku zagooglovala a přečetla spoustu materiálů o skutečném Samu Childersovi. Takže to asi splnilo, co mělo, ne?!
Nespoutaný Django (2012)
Waltz, Foxx, DiCaprio, Jackson, hodně krve, soundtrack, kamera, němčina, hodně krve, přestřelky, ku-klux klan, hodně krve, Tarantinooooo!!!
Nebezpečná metoda (2011)
Konverzační drama se velmi dobrými hereckými výkony (skvělá Keira), film přesto nezanechal žádnou hlubší stopu.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Z celé série je tenhle díl zatím zřejmě nejlepší. Rozhodně překvapil a potěšil výběr hudby - takže soundtrack je zase skvělý!
Země kůlů (2010)
Zase o trošku jiný horor, než na jaké jsme zvyklí. Proč ale ne? Zajimaví jsou v takové postapokalypse náboženští fanatici, kteří jsou dokonce schopni se v takové době mstít na jiných lidech. Upíři byli pěkně hnusní, jen mi chvilkama trochu připomínali spíš klauny po dešti - ale to je taky děsivé, takže proč ne :)
Orphan (2009)
Tak tohle byl celkem dobrý nápad. I když divák snad čeká nějakou tu duchařinu, rozuzlení je překvapivé. Takový správný malý hororek před spaním. Jak Vera Farmiga tak Isabelle Fuhrman hrály skvěle. Malinká Aryana Engineer byla naprosto úžasná!