Recenze (392)
Největší pecivál na světě (1982)
Docela neobvyklá pohádka - takvý mix Soli nad zlato s Šafránkovou a Statečného kováře s křížem...
Madagaskar (2005)
Tohle má být ten zázračný Madagaskar? Nuda!
Iron Man (2008)
Nevím čím, ale ten film se mi líbil. Downey prostě prodává zbraně, a když zjistí že není jediný kdo prodává jeho zbraně a ještě k tomu ho jeho vlastní zbraně skoro zabijou, rozhodne se že s tím něco udělá - postaví další zbraň! Občas tam jsou hluchá místa, jako např. když staví reaktor v jeskyni a pak jím pohání brnění - toho si snad museli všimnout že nepracuje na čem má. Ale to nic nemění že klaďas dá záporákovi na prdel, klaďasova sekretářka se do něj zamiluje (čti: dá mu najevo že je zamilovaná) a kamarád mu pomůže. Co bych ovšem vytknul, je že se Downey občas tváří a je ironoický jako po IRONu.
Prostě sexy (2002)
některé scény byly poživatelné, ale to je tak všechno, bylo to totž tak komediální jako přenos z parlamentu.
Brnění a rolničky (2001) (TV film)
Zajímavé zpestření podádkového dopoledne. Ovšem Kristýnka Nováková jakožto princeznička a ještě v tom župánku, no k sežrání...
Příliš dlouhé zásnuby (2004)
budu si to muset pustit znovu v klidu... pak něco napíšu.
Deník princezny 2: Královské povinnosti (2004)
"Princezna Amii potřebuje čůrat!"
Moje krásná čarodějka (2005)
Tahle malá čarodějka je prostě k sežrání!
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Film o zabíjení, zabíjení, zavilosti a z toho pramenícího zabíjení. Ovšem výtvarně překrásně zpracované, přeevším kameraman to natočil výborně.
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
To byla taková blbost! Ty dvě hvězdičky jsou za ty koukatelné holky!