Recenze (1 050)
Nádherné bytosti (2013)
nuda s nudou, ruka v ruke. ...
Hatchet III (2013)
mohlo to byt fajn az na to sproste gore, ktore bolo na smiech...
Commando - A One Man Army (2013)
musim dat styri hviezdy pretoze akčnú telenovelu som videl prvý krat v zivote :D !!! fajn choreografia, pekne scenerie,dobra hudba(nemyslim pesnicky v klipoch ale hudba na pozadi a pri bojoch) a zaporak.. na druhej strane klasicky dej a vela nehercov.... co sa tyka klipov, neviem ci to je plus alebo minus, no kazdopadne som sa pobavil a 2 hodiny utielki ako voda ...
Rychle a zběsile 6 (2013)
od FaF 5 krôčik spat. ale stale nadpriemerna popkornova zabava. do očí bijuce prepalene sceny berem "športovo" a daju sa prehltnut.Lin nam dal dokopy staru "family" do stareho domčeka, aby Wan mohol zacat pekne odznova a posvojom. 80%
Home Sweet Home (2013)
velmi slaba napodobenina "the colector"
Útok na Wall Street (2013)
vobec nie zle.. nepovedal by som ze je za tym podpisany Boll...
Argo (2012)
presny typ filmu, ktory ma nevie zaujat. absolutne nie moja salka kavy a po 20 minutach som to vzdal.
Hrůza v Connecticutu 2: Duch Georgie (2013)
lacna ducharina ktorej velke plus vzpociva v zvukovej stranke filmu.. videt to so labuckym zvukom,tak film nezaujme. naopak cez 5.1 vas to drzi vdka zvuku v napati a obcas sa aj zlaknete.. na pocudovanie vcelku dobre, kedze sa predsa len jedna o recyklaciu znacky.
Spratci na zabití (2011)
po polhodine som to vypol. opat dalsia trapna nekomedia.
Za borovicovým hájem (2012)
prva tretina vyborna, vyborny gosling, druha menej zazivna, a tretia tretina dost predvidatelna a pravdupovediac cakal som dramatickejsi koniec filmu. u mna 60%