Recenze (471)
Zápisky o skandálu (2006)
Psycho drama jak má být. Úchvatný výkon Cate Blanchett, ale hlavně Judi Dench.
Alenka v říši divů (2010)
Graficky velice povedené dílo, barvičky jak mají být. Možná mi ublížilo to, že pohádku Alenku v říši divů jsem nikdy neměl rád, ale tenhle film mi přišel trochu nezajímavý a možná chvílema i trochu nudný. Každopádně na Burtona slabé.
Hlas Česko Slovenska (2012) (pořad)
Ať už jde ta nova do pr....
V rytmu stepu (2007)
Film se zajímavým tancem, i když to není tak úplně pro mě, každopádně to co tomu víc chybí je scénář a nějakej děj vůbec.
Nebezpečné hry (1998)
Hodně napínavý thriller, hodně kvalitní herecké výkony s dobrým obsazením, k tomu hezké erotické scény, to vše bylo naprosto fajn. Bohužel jediné, navíc naprosto podstatné, co se mi nelíbilo byl ten přeplácaný konec kde člověk zjistí, že v tom měl vlastně prsty naprosto každej !!!
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Moje první setkání s dvojicí Pegg a Frost. No jsem takový trochu na rozpacích, jsou místa filmu, která jsou vtipná a dobrá, ale je tam několik hluchých míst včetně konce. Takže ve finále se jedná jen o průměrný film. I když postava Paula je super.
Král zlodějů (2010) (TV film)
Všechny německé předělávky klasických pohádek stojí při nejmenším za prd, špatné herecké obsazení, hrozný scénář. Tento snímek je toho jen důkazem.
Fakta Barbory Tachecí (2009) (pořad)
Těžko budete v televizi hledat hloupější a méně sympatickou moderátorkou s ještě stupidnějšíma otázkama.
Zathura: Vesmírné dobrodružství (2005)
Snímek plný napětí, který nenudí. To co mě tam ale štvalo byl ten malej kluk jak pořád řval, doufal jsem, že si ho ti Zorkoni odnesou. Navíc to bohužel neunikne srovnáním s Jumanji s čímž se to bohužel nedá srovnávat, no slabý průměr.
Ctihodný občan (2009)
No co napsat, naprosto špičkový film, vynikající herecké výkony Jamieho Foxxe a Gerarda Butlera. Naprosto propracovaný film od začátku do konce, já smekám.