Recenze (538)
Nákaza (2011)
Až příliš uvěřitelné..
Friends 25th: The One with the Anniversary (2019)
Nostalgie jak sviňa..
Archive 81 (2022) (seriál)
Hustá Lovecraftovská atmosféra.. Jeden z nejlepších horrorů poslední doby..
Smrt ve tmě (2016)
Originální s překvapivou pointou.. Opravdu čerstvý vzduch v horroru..
Parazit (2019)
"Je hodná, protože je bohatá. Kdybych byla bohatá, budu ještě hodnější.."
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Výborný humor, který prolínají slabší skeče, hlavně v osobě reportéra. Ale odpad? Kdo ho dal, je jen další pozér, který se chce cítit in a v davu si kopnout. Není to dokonalé, není to ale ani sračka.
John Wick (2014)
John Wick si na nic nehraje, čistá akce, víc v tom nehledejte..
Zápisník jedné lásky (2004)
Když se řekne romantický film, Zápisník jedné lásky je přesně to co splňuje všechny požadavky a očekávání. Mistr ve svém oboru..
Zlomené kopí (1954)
Chytrý western jsem opravdu nečekal.. Rodinné Shakespearovské drama..
Hon (2012)
Až na kost chladné a kruté!