Poslední recenze (51)
Zaklínač (2019) (seriál)
Nejsem ovlivněn žádnou z předloh. Tím bych asi začal. Znamená to totiž, že mi ani za mák nevadilo, že určité postavy byly hrány herci, kteří nesedí na popis charakterů z knih či her. Na rozdíl od těch, co brečí, že je seriál nevede za ručičku, já si skákání v časové linii nadmíru užíval, je to perfektní prvek vyprávění, který nutí diváka fakt poslouchat dialogy a hlavně nad tím, na co kouká, přemýšlet. CGI je takové střední, není to úplná tragédie typu Král Škorpion, ale věřit se tomu taky nedá. Příběh, charaktery a způsob vyprávění, o což mi šlo nejvíc, jsou peckový, takže nevidím jediný důvod, proč nesáhnout po vysokém hodnocení. Velké plus navíc za Toss a coin to the Witcher. Překvapila i presence českého dabingu, který je (kromě samotného Geralda) neposlouchatelný, ale alespoň je vidět, že to netflix s tou Evropou myslí opravdu vážně, když je teď v USA drcený Myšákem.
Zlý časy v El Royale (2018)
Trefa do mého vkusu. Dokonalý zážitek a důkaz že Tarantino jde udělat i bez Tarantina.
Smrtonosná past 3 (1995)
Ten pocit, že jde o všechno, ten je k nezaplacení. McClain by na vyhýbce nezaváhal. Jeden člověk nemá cenu deseti, pokud to ovšem není bližní, pak deset na vedlejší koleji rozmázne s úsměvem na rtech. Ke konci a se stopáží to trošku ztrácí, ale pořád jde o hodně nadprůměrný film a skvělé pokračování legendy. A šlo to i bez koledy!