Recenze (428)
Věc (1982)
v 2024 už jen za 3*
Všechny staré nože (2022)
Nudné konverzační špionážní drama.
Nekonečná bouře (2022)
Nudné. Často to působí spíše jako intimní, osobní dokument, než zajímavý survival podle skutečné události. To umocňují i pomalé neatraktivní záběry na Naomi, které při natáčení asi zrušili maskérnu. Její herecký výkon je ale solidní.
REC (2007)
První polovina zajímavá, obzvlášt povedená je ta autenticita, kdy to věrohodně působí jako reportáž. V 2. polovině se to promění do standartního zombie hororu a roztřesená kamera už mě začala vadit společně s nucenou hysteríí reportérky.
Projekt Adam (2022)
Komedii s Raynem Reynoldsem mě většinou docela baví, ale tohle nebylo ono. Vtipné to moc není, trochu si to hraje na rodinné drama a to propojeni s jeho mladším tam chybí áje to bez emocí
Ulička přízraků (2021)
Vizuálně propracované, dobře zahrané, netradiční příběh a i přes delší stopáž vůbec nenudilo
Zlato (2022)
Hrozná nuda
Kanadská noc (2008) (TV film)
Trochu slabší scénář, ale na naše poměry dobré
Zrození šampióna (2009)
Trochu slaďák, ale moc dobře se na to kouká. Silný životní příběh, Sandra nezapomenutelná.
K2 vlastní cestou (2020)
Klára mi je sympatická a hodnotit její rozhodnotí není moje věc. Když lezou otcové, můžou lézt i matky. Hodnotim dokument, který je bohužel slabší - málo silných okamžiků, majestátnosti hor, emoce na mě vůbec nepůsobily. Absence emotivnějsí hudby, která by umocnila atmosféru, plytký, neucelený. Jinak kloubouk dolů za Klářin výkon.