Recenze (428)
Malý les (2018)
Přijemný, pohodový, poetický - o souznění s přírodou, farmaření, kouzlu vaření, střídání ročních období, přátelství. Neviděl jsem japonskou verzi, takže nemůžu srovnat, ale jsem na ni zvědavý.
Vykopávky (2021)
Druhá polovina filma je spíše vztahová než historická, životopisná, to je škoda. Ralph Fiennes výborný.
Velký draft (2014)
Netradicni ale napinavy pohled do zakulisi tohoto popularni americkeho sportu.
Projekt Power (2020)
Napad dobry, scenar je ale mizerny a nezachrani to slusny vykon Jamiho Foxxe
Eonni (2019)
Bitky vypadají směšně, příběh a chování postav nedává často žádný smysl, hlavní postavě se nedostává brutality. I 2 hvězdičky jsou příliš
Maria (2019)
Téma ženských zabijáku je nyní IN - Ava, Peppermint, Anna, Eonni, Atomic Blonde, Red Sparrow, Furie ....., takže je a čím porovnávat a Maria rozhodně patří do slabší poloviny a ještě lépe k jejímu konci: slabý příběh i tak drhne, choreografie bojů příšerná, nesmyslné torture scény, které mají prodat příběhu na "tvrdosti" naopak způsobují celkovou nepřesvědčivost
Dědictví (2020)
Herecky dobré, ale ach ten scénář. Raději nad ním vůbec nepřemýšlet.
Nikdys nebyl (2017)
Artova nuda, jijiz jedinym kladem je J Phoenix a obcas zajimava hudba, ktera je casto ale az prilis rusiva stejne jako neustale a zbytecne flashbacky z Joeova "stastneho" detstvi. Veskera akce se odehrava mimo kamera a vse pusobi krajne neverohodne.
Extraordinary Mission (2017)
velmi hloupy scenar, herci fajn a uveritelni. akce take dost, ale uplne mimo realitu
Smrt ve tmě (2016)
Ze začátky to vypadalo jako tuctovka, ale Don't Breathe začně velmi promptně servírovat zajímavé nápady, překvapení, lekačky ....