Recenze (3 230)
Hranice (1982)
Odvrátená strana amerického sna. Z karavanu do domu ale za akú cenu. Manželka pipka a skorumpovaní kolegovia na Mexicko americkej hranici.
Kachna na pomerančích (1975)
Ľahká vtipná komédia s vyvolávaním žiarlivosti.
Přestupný rok (2010)
Možno vďaka Amy Adams je jej postava pozerateľná a je to celkom príjemné pozeranie. Jej proti/spoluhráč je nevýrazný a zbytok je zbierka klišé.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Výborný akčný film s noblesou Jamesa Bonda a strihom Johna Wicka.
Elysium (2013)
Dobrý nápad, výborné triky, celkom dobrí herci ale celé to pochová neuveriteľný scenár.
Velká země (1958)
Romantický film z divokého západu, s kladným hrdinom, láskou a záporákmi s cťou ale aj bez cti.
Straight Outta Compton (2015)
Sem tam mi vadili hlavne plky raperov v štúdiu aké super sklady a namakanú hudbu robia pričom hudobný nástroj aby lupou hľadal. Ale to je subjektívna vec.
Velký Gatsby (1974)
Oproti novej verzii s Leonardom Di Cariom je táto oveľa konzervatívnejšia úzkoprsejšia. Hlavné postavy sú oveľa menej sympatické ako v novej verzii.
Pouta války (2004)
Skvelý film zobrazujúci psychológiu vojny. Akurát mi vadili miestami superhrdinské vlastnosti hlavných hrdinov, ktorý prežívajú pod paľbou v nepriateľských liniách bez zbrane.
Řetězová reakce (1996)
Taký obyčajný thriller, ktorý nie je ničím zvláštny. Dobro vs. zlo, spiknutie, láska...