Recenze (472)
Pátek třináctého (2009)
Do originálu to mělo hodně daleko.Napeti žádné, postavy nudné,sexualni scéna slabá.
Hranice lásky (2022)
Sukaci scény slabý a jinak celkem nuda.
Terrifier 2 (2022)
Nesmyslnej příběh a absolutně nereálný zabíjení
Spoutej mě! (1989)
Nakonec z toho bohužel byla romantika.Skoda,jedna erotická scéna to nezachrání.
Sladkých sedmnáct (2002)
Pro mě trochu zklamání, trošku to nudila.nezachrani to ani úsměvné scény s Debbie Harry!
Cell (2016)
Začátek paráda, pak to postupně klesá a konec je divnej a nepovedenej škoda.
Převrat (2015)
Bez jakékoliv možnosti vydechnout.
Nebezpečná známost (2005)
Jedna slušná agresivnesexualni scéna!
Pobřežní hlídka: Havajská noc (2003) (TV film)
Za Edieho a Corta,ta 3hvezda
Operace Entebbe (2018)
Zničená závěrečná akce tancováním!