Recenze (546)
Hancock (2008)
Jak denně ožralý superhrdina zachraňuje svět a nadělá více škody než užitku. Jeden dobrák ze zachráněných se ho ujme a bude ho učit jak se slušně chovat, zachraňovat bez dalších nehod a spolupracovat s policií. "Dobrá práce. Dobrá práce. DOBRÁ PRÁCE!"
Sherlock Holmes (2009)
Sherlock Holmes mě tady baví především, že ho hraje Robert Downey Jr., role mu zde sedí. A s parťákem Watsonem se zábavně doplňují. Moc mě tam nesedí Rachel McAdams, ale je to o vkusu.
Trestná lavice (2005)
Super komedie ve vězeňském prostředí s tématikou amerického fotbalu a o síle přátelství.
Hotel Transylvánie (2012)
"Blé ble bléé. . ." Super námět o upírech a ostatních příšerkách, o lásce, zábavě a blé ble blééé :-)
Insidious 3: Počátek (2015)
Až konec filmu mě připomněl, jak mě bavily předchozí díly.
Osobní strážce (1992)
Kouzlo filmu tu vnímám dost, najdeme tu lásku, kapku akce, napětí, pěkné písně Whitney Houston a věrného strážce Kevina Costnera.
V zajetí démonů (2013)
Celý film jsem se ani nehla. Démoni, duchařina a navíc natočené na základě skutečných událostí, tak to je něco na mě, nebudu týden spát. Kvalitní horor.
Šest dní, sedm nocí (1998)
Super komedie s dvojicí, která se skvěle doplňuje a pobaví. Ford je jako vždy úžasný.
Oddělen (2011)
Depresivní, ale realné drama současné doby . . .aneb jak to vypadá na školách, kdy morálka dnešní mládeže je čím dál horší. . .
Ochránce (2005)
Komedie, která mě baví a vždy rozesměje. Vin Diesel je rozkošnej a má fakt pěkný prsa :-D