Poslední recenze (151)
Božská relikvie (1986)
Jeden z najznámejších filmov Jackieho Chana, konkrétne prvý diel série. Ázijský sokol a jeho variácia na Indyho. Naivný, hlúpy a nefungujúci scenár tohto filmu (a hudba, haha), by hodnotenie sťahoval nemilosrdne dolu. Humor nefunguje takisto. A napriek tomu, že sa to celé nesie v štýle "budspenceroviek", tak to hodnotenie dávam vyššie kvôli neuveriteľným kaskadérskym kúskom a scénam, ktoré som ešte jakživ nevidel a neviem, či ešte niekedy uvidím (rok vzniku 1986 !). Za dve a pol hviezdy.
Saw X (2023)
Desiaty diel série. Civilná úvodná časť a vôbec samotná zápletka vás asi trochu prekvapí, ale keď naskočíme do zabehnutých koľají, tak už viete kde ste. Aj tu sa dočkáte všetkého, čo táto séria ponúka už dobrých 20 rokov. Je to málo ? Nie som si istý, Saw však už teraz vnímam v pozícii hororovej klasiky.
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Deviaty diel série sa najviac vymyká nastoleným štandardom, čo by nemuselo byť na škodu, ale bohužiaľ je. V podstate klasická detektívka (naozaj nechápem tie Zekeho flashbacky), veľmi predvídateľná a neskonale nudná. Jigsaw je použitý len ako pohodlný dejový mostík. Hlavný záporák je tu trochu na smiech, kdeže je charizma Tobina Bella. Vôbec tu nepotrebujeme ani hviezdnych hercov. Slabotka za 1 hviezdu.