Recenze (187)
Jigsaw (2017)
Místy předvídatelné, většími místy recyklované, nicméně ne tak hloupé jako předchozí díly, navíc s trochu "twist" zakončením. Neznalým se to líbit moc nebude, fanoušci ságy budou spokojeni. Za mě 75 %.
Fakjů pane učiteli (2013)
Romeo, ty smažko!!!
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Dod Sno > Dod Sno 2
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
S výjimkou první série swag.
Beating Hearts (2010)
?Smysl?
Živí mrtví (2010) (seriál)
Mezi 3* - 4*. Nenadchne a neurazí. Dlouhé prázdné pasáže táhnou seriál dolů.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Nečekané dobré..."Great movie!"
Psychoville (2009) (seriál)
Wipe my bum!
Páteční večeře (2011) (seriál)
Schmoigel?
Nebezpečná metoda (2011)
Laangweilig.