Recenze (3 346)
Milióny (2004)
Vytvarně hezké, tak nějak mi to pripadalo jako od Burtona na sedativech, ale v rámci Boyla slabší kousek.
Odpočítávání (2010)
Jedna hvězda dolů za ten konec ala "vichr z hor"...
Úplní cizinci (2005)
Asi tak do 35. minuty jsem si říkal, fajn, tak si dáme japonský mejnstrímek, vztahové drama, když tu najednou...
Barbar (2009)
Čekal jsem to pomalejší. Zdejší nízké hodnocení má na svědomí nepochybně žánrové označení "Akční / Dobrodružný".
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Tak tohle vypadalo opravdu hodně autenticky. Přirovnání k americkým vězeňským dramatům (i k mnou velmi oceněnému Felonovi) pokulhávají, tohle není Hollywood!
Špatnej polda (2009)
Vzhledem k avizu remaku se nevyhnu srovnání: Zatímco poručík Keitela/Ferrary se během filmu vyvíjí a má nějakou psychologii, ten Cageův/Herzogův je prostě jen vychcanej hajzl. Úlitba pro puberťáky v podobě jakéhosi "děje" celkem v pohodě, až tedy na ten hollywoodský závěr. Herecky je to Cageova světlá chvilka.
Poručík (1992)
Spiš než krimi je to psychologická studie sešupu do nejhlubších s*aček. Na první zkouknutí zdánlivě jen o výkonu H. Keitela, na druhé se najdou i jiné silné momenty. Nejsem fanoušek A.Ferrary, ale zde je těch silných momentů relativně dost. Více v komentáři remaku.
Pan Nikdo (2009)
Nejstarší člověk na světě, který si vzhledem ke svému věku už moc nepamatuje vzpomíná na to, jaký byl (a mohl být) jeho život. Vcelku legitimní důvod ke scénáristické onanii, ale už mě ty "kaufmanoviny" a "donniedarkoviny" nějak přestaly oslovovat. Vizuálně a herecky ovšem v naprostém pořádku.
Vejdi do prázdna (2009)
Po druhém zkouknutí zvyšuji ze 4 na 5. Vzhledem k důkladnější pozornosti v počátečních dialozích mají všechny scény opodstanění a logiku. Díky toaletní pauze uprostřed mi to už ani ke konci nepřišlo dlouhé.
Městečko Peacock (2010)
Spíš drama než thiller, horror ani náhodou. Cillian Murphy ženy evidentne umí (viz Snídaně na Plutu). Rozpolcená osobnost s happy endem.