Poslední recenze (319)
Marvels (2023)
První Marvelovka, u které jsem hořel a cítil se u ní nekomfortně. Emancipované ženy strčí všechny chlapy do zadku. Tak jako studio Disney, které skoupilo všechny mé oblíbené projekty.
Bod obnovy (2023)
Režisér je stroprocentně fanoušek Nolana a Cyberpunku. Na začátku Obnovy u rukojmích jsem si připadal jak u Temného rytíře, bez prdele. Scéna na černym trhu se starcem a jeho zuby je zapamatovatelná. Za mě se jednalo o částečnou vykrádačku z US filmů v mnoha bodech. Hodně kecání a méně akce. Přesto na Česko si myslim dost slušně vytvořenej film s dobrou vizuální přitažlivostí. Atmo sterilní. Story přímočará. 3,5*
DogMan (2023)
Kámoš mě vytáhl na poslední den festivalu francouzského filmu do velkého sálu kina Světozor a musím říct, že jsem byl mile překvapen. Z DogMana celkově, který nás oba oslovil svou originalitou a myšlenkou. Těmi všemi vycvičenými psi. Určitě hlavním hercem Calebem, který se pro roli narodil. A asi nejvíce pozvaným hostem, jímž byl sám režisér Luc Besson, kterej byl vtipnej a na Frantíka až neuvěřitelně sympatickej. Dokonce nám po Q&A věnoval i pár rad do života. Odnesl jsem si opravdu fajn pocit z celého večera.