Recenze (51)
Noční hra (2018)
Celkem komedie o nicem. Par napadu bylo dobrych, ale nektery sceny postradali absolutni logiku. Ano, i u komedie bych nejak nejak logiku.
Rudá volavka (2018)
Uplne vidim, ze spouste lidi se tento film bude libit. Je propracovany, napinavy, skvele herecke vystupy, super zaver. Ale proste to neni muj salek kavy. Pokud mate radi spionazni tematiky, tento film je ten pravy.
Cizinec ve vlaku (2018)
Prekvapive jsem si ten film uzil. Ano, je tam spousta logickych podivnosti, nektere akcni sceny jsou proste prilis, ale celkove me to bavilo.
John Wick 2 (2017)
Prvni dil se mi libil vic. Tady bylo prilis akce. Ale celkove se porad jedna o jeden z lepsich akcnich filmu.
Zmenšování (2017)
Opravdu nuda. Cekal jsem asi vic komedie, nakonec to bylo spis nudne zamysleni nad osudem lidstva. Prvni polovina filmu byla spis pouze priprava na druhou polovinu, ktera navic taky nebyla nijak zabavna nebo zazivna.
John Wick (2014)
Super film. John Wick je proste cool postava. Samozrejme je treba brat s rezervou klasickou strileci akci - John trefi vsechny, Johna netrefi nikdo. Ale celkove se mi tento film libil.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Co dodat. Dalsi skvely X-Men.
Špunti na vodě (2017)
Na ceske pomery povedena komedie. Nic prevratneho, ale bavilo me to, coz se neda rici o vsech ceskych pocinech. Urcite to pobavi i ostatni.
Anděl Páně 2 (2016)
Druhy dil teto pohadky opet nezklamal.
Anděl Páně (2005)
Opravdu super pohadka, laskava, jak rika nase babicka. Super hlody a narazky. Libi se nejen detem, ale i dospelym.