Recenze (485)
Stvořitel (2023)
Strašná debilina.
S tebou nikdy (2023)
To snáď nebol ani film.
Americká fikce (2023)
Je jednoduché vždy moralizovať, je oveľa ťažšie vždy konať morálne. Veľmi som sa na tento film tešil, ale on je trocha iný, ako som čakal, stále mi to vŕta v hlave...
Zabiják (2023)
Fincherovi asi mäkne mozog.
Naprostý zabiják (2023)
Nový Happy Death Day sme nedostali... Iba nedopečené howno, ktoré hlavne v druhej polovici vypadá ako nejaký seriál z 90tok (napadla mi taká Sabrina, mladá čarodejnica), čo len dokazuje, že ľúbivý nápad treba vedieť aj zrealizovať a Nahnatcha Sračka by už nikdy nemala nič režírovať lebo to nevie.
Kostlivec (2023)
Všetci vieme, ako vedia dokurviť na sto spôsobom Kingove predlohy. No tu sa ukázalo, že sa dá na to ísť aj inak - šikovne, v podstate tam, kde poviedka končí, film začína! Aké jednoduché a pritom funkčné. Sophie Thatcher mi pripomína Marry Elisabeth Winstead v tom najlepšom svetle. Výborná hudna, skvelé zimomriavky, malinký film, ale mňa veľmi potešil.
V pasti: Barcelona (2023)
Po toľkom pičovaní zo strany osadenstva som čakal väčšiu katastrofu. Film má tendenciu nasrať diváka lebo má fakt hnusného antagonistu a trošinka nasprostastý príbeh, ale pomerne skromná stopáž a mnohé vysvetlivky k pochopeniu 'sveta' to dvíhajú celé nahor. Asi to malo väčšie ambície, ale kto by cítil zmar v podobe nejasnosti po predchádzajúcom filme, tomu by to mohlo zaceliť niektoré rany.
Papežův vymítač (2023)
Málokedy vidieť vo filme taký protiklad skvelej remeselnej roboty a katastrofálnej dramaturgie a zlého scenára.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
John Wick stratil príbeh, 169 min. videoklip mi nestačí.
Trojúhelník smutku (2022)
Dve a pol hodiny odporných charakterov bez akejkoľvek katerzie. Choďte s tým dopiče.