Recenze (82)
Purpurový vrch (2015)
Mně se to líbilo. Atmosférou mi to připomínalo Drákulu, jinak jsem o žánru gothic romance asi nikdy neslyšela.
Muž jménem Ove (2015)
Zasmála jsem se a taky si i pobrečela. Moc pěkný film.
Solo: Star Wars Story (2018)
Jako fanoušek Star Wars jsem spokojená a propojení s érou Klonových válek vřele vítám!
Beatles: Perná léta (2016)
Moc pěkný dokument. Škoda, že není zahrnuta celá existence kapely, ale aspoň se to zakončilo na pozitivní vlně.
Digimon Adventure gekidžóban (1999)
Naprosto skvělej krátkej animovanej film, kterej obstojí i bez kontextu seriálu. Jako dítě mě to fascinovalo.
Královská rodina (2015) (seriál)
Čekala bych od Marka Schwahna víc zvratů. Pokračování v podobě 5. série bez Schwahna asi nebude, ale zatím neni nic oficiální.
V zajetí kouzel (2015) (seriál)
Pěkně se to rozjelo. Při každym dílu jsem tak strašně zmatená, až mě to fakt baví.
Timeless (2016) (seriál)
Anakin Skywalker cestuje časem a zachraňuje svět. Co víc si přát :-)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Film je tak napěchovaný dějem, až to bylo chvílemi na mě zbytečně přeplácané. Přesto tento díl jistě stojí za zhlédnutí a věřím, že si postupem času najde své místo v srdcích fanoušků, kteří nejsou na takové tempo a zvraty zvyklí. Adam Driver podal naprosto špičkový výkon. Konečně se dá Kylo Ren brát trochu vážně. Třešničkou na dortu je pro mě neuvěřitelně dojemná skladba Johna Williamse nesoucí název The Spark.
Digimon (1999) (seriál)
Jako dítě jsem to naprosto milovala. A ano, víc než Pokémony :)