Recenze (130)
Cesta naděje (2014)
Natahované, blbé.
Prezident Blaník (2018)
Nejlepší česká politická satira která tu kdy vznikla.
Cirque du Soleil: Vzdálené světy 3D (2012) (divadelní záznam)
Perfektní. Choreografie, hudba, výprava, výtvarná část... Jen naživo to musí být ještě lepší, paralelní děje prostě střih nemůže dohnat.
Applikace (2014) (pořad)
Od okamžiku, kdy došlo k výměně moderátorů za to tučné monstrum a blbou blondýnu je to nekoukatelný pořad bez špetky humoru a smyslu.
Uteč (2017)
Po dlouhé době nejlepší thriller s prvky mystéria i horroru. V podstatě bez výhrad, snad jsem jen čekal drsnější závěr, ale v rámci žánru je to skutečně první liga, byť vlastně béčková. Dokonale vystavěný příběh, který skutečně po kouscích vtahuje do nepříjemné a vlastně jen tušené atmosféry nevyhnutelně blížícího se průšvihu - který se pak ještě několikrát změní a zmnoží tak, že divák je skutečně zoufalým svědkem zběsilé jízdy někam do temnoty. Stejně jako hlavní hrdina.
Pařba všech pařeb: Poslední kocovina (2014)
Škola jak nedělat humor.
Pařba v Bangkoku (2011)
Úplně zbytečné pokračování. Ztratilo kouzlo prvního dílu, protože to vlastně ani zopakovat dobře nešlo. Ale nahradit brilantnost vyprávění první části nostalgickým pomrkáváním všech protagonistů, kteří vzpomínají, jaké to bylo tehdy, fakt nevím funguje. Nuda od začátku do konce.
Kolonie (2013)
Fajn je akorát atmosféra světa pod ledem, jinak totální béčko, příběh na nule.
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Tvůrcům se podařilo co do formy předstihnout i Life on Mars, který byl seriálu předlohou. Jeho konverze do 80.let v ČSSR je mnohem zábavnější a zajímavější, než cesta do minulosti v USA.
Kosmo (2016) (seriál)
Zatím první skutečně satirický a nejspíš komediální seriál jako takový v České kotlině. S přehledem spojuje několik různých stylů tak, že i přes jejich zdánlivou neslučitelnost výsledek šlape jako hodinky.