Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Horor
  • Drama
  • Sci-Fi
  • Dobrodružný

Recenze (27)

plakát

Pohádky pro Emu (2016) 

Psát recenzi na podprůměrný film je velice těžké. Už touhle větou velmi zklamu milovníky postmoderní romantické komedie. Je zcela jedno jestli vše zachraňuje Vetchy nebo Geislerová. Podobnost k produkci z USA není čistě náhodná. Podobnost ke Koljovi není, když pomineme dítě jako symbol hlavní postavy okolo které se děj točí. Nesmysl. V Koljovi byl jasný politický důraz, stejně jako třeba v Peliskach. Vykradena scéna, která šlape po celém ztvárnění jakoby to bylo na objednávku. Jistě by se našla nějaká pozitivní myšlenka, ale měla by zase nějakou podobnost s něčím co už někdy někdo viděl a nelíbilo se mu to. A v tom je podstata proč nemůže tento film racionálně získat více než 25 %. A jak si vysvetluji více než 70 %? Snad zoufalství, že za posledních 30 let Česko nebylo schopné ani napodobit například Wericha, který zvládal špičkově vytvořit originální romantickou českou komedii s malou dívkou. Jistě si znalci vzpomenou hned na roli pana Tau Otta Šimánka a Veroniky Rencove. A to byl vážení celý seriál. A nakonec musím dodat. Proč bych to k tomu nemohl porovnávat? Jistě se najdou ti mladší, kteří se takto možná zeptaji.

plakát

Pelíšky (1999) odpad!

Politicky odpad.

plakát

Horká kaše (1988) 

Každopádně nic moc. Určitě je zde zřejmé, že to s tou cenzurou nebylo tak horké, jak nám tady předkládají ti rádoby demokraté. A to hned6od začátku filmu, kdy bylo řečeno ústy dítěte ve škole, že nemůže jeho táta vycestovat za hranice i s platným cestovním pasem. Dnes je to možné, ale potlačování jiných nehodicich se názorů je potlacovana stejně jako před rokem 1989. Zvláště po nástupu vlády premiéra Fialy a komunisty Petra a Pavla. Tak jsme tam kde jsme byli.

plakát

Tokarev (2014) 

Když ten kdo spáchal zločiny vyžaduje spravedlnost. Maguire se domnívá, že prostě udělal tlustou čáru a když začne žít slušný život, že ho minulost nedostihne. Zmylil se. V jeho hlavě vznikne konstrukce něčeho, co se nikdy nestalo. Minulost ho dostihla, tak že zlikviduje své věrné, které vtáhne do své hry. Nakonec zjistí, že podlehl vlastní nenávisti, která ho semlela a zdrceny ukončí svůj život vlastní rukou. Opravdu netuším jaké ponaučení si má divák vzít. Od samého počátku až do konce nebyla postava tzv. Mstitele dcery v právu. Dávám slabé 3 hvězdy. 55 %.

plakát

16 bloků (2006) 

Touha zničit někoho kdo nejedná správně. I kdyby to mělo stát můj život. Ukázat kdo je špatný a i když má obrovský vliv, tak je zranitelny. Jistě toho hodně dokázal, ale udělal chybu za kterou nechce nést zodpovědnost. Pravda, slušnost a poctivost přestávají být důležité a jediným kdo to může změnit je ten, který je sám vinnen. Čím více situace eskaluje, tak se utvrzuje, že je nezbytně nutné toho kdo je vinnen, usvedcit u soudu a učinit spravedlnosti za dost. 85% - už jen kvůli tomu aby i ti co mají vliv věděli, že i oni mohou být zranitelni, když se najde někdo kdo vytrva aby je předvedl před spravedlnost.

plakát

Oběti - Karambol (2008) (epizoda) 

Nevím jak může být tento příběh zařazen mezi oběti. Pokud někdo viděl nějaké části seriálu ulice, tak asi obdoba. No víc bych k tomu asi nenapsal, protože není příliš co. 40 % slabý odvar že všech epizod Oběti.

plakát

Oběti - Živnostník (2005) (epizoda) 

Musíme se podívat na obě strany. Vždy však řešit v počátku. Nenechat nic zajít příliš daleko. Pak mohou být následky fatální a nenavratitelné. Když se totiž člověk změní, tak se mu může dát další šance. A věřte, platí a funguje obecné pravidlo. Tvrdé, ale nutné. Třikrát a dost. To musí pochopit každý. 90% silný příběh zavinění chamtivosti a následně nezvladnuti těžkých situací

plakát

Oběti - Přepadení (1999) (epizoda) 

Vůbec nejhorší co může být je oběť oběti. Hrozný fakt, který se stává tak často, že si to ani neuvědomujeme. Geometrická řada toho, co se oběť naučila od těch co ho v určitém smyslu ničili. Oběť takové oběti potom zažívá dvojí viktimizaci a to za své utrpení a pak i za utrpení toho, který páchal zavrženíhodné činy na ní samotné. Nakonec své utrpení považuje za zanedbatelné a toho agresora, který oběti páchal utrpení začne litovat. Tento stav je fatální a téměř nemožné ho nijak zvrátit k lepšímu, obvzlášť když agresor - oběť není už naživu. 95% opravdu silný příběh, ale velmi smutný

plakát

Pátrání (2018) 

65% - s ohledem na to, že začátek byl docela nuda, tak to hodně poškodilo celkový dojem. Ani nijak zvláště informativní charakter použitelný v dalším ději. Až zhruba po půlhodině se to začíná rozjíždět a být docela napínavé. Vtáhne Vás to. Vysoké ohodnocení opět přičítám mládeži, která facebookem a sociálními sítěmi žije. Ve své podstatě je to prakticky v drtivé většině děje. Takže nevím zda doporučit. Nějaký převratný závěr nečekejte. Sice byla snaha s dobrým nápadem, ale režii a dramaturgii se to příliš nepovedlo zpracovat.

plakát

Pád Bílého domu (2013) 

51% - Budu velmi stručný. Jeden typek zničí celé teroristické komando, které předtím zlikvidovalo celou obranu bílého domu a obsadilo ho v plném rozsahu. To vypovídá asi o všem. Jinak zbytek docela koukatelny pokud zapomenete na logiku děje. Ach jo, že jsem se vůbec na to díval. Příště si najdu propagandu fašistického Německa a vyjde to na stejno.