Recenze (1 194)
Diamanty jsou věčné (1971)
Utahané, nudné a jen tu a tam probleskují takové okamžiky. Rvačka ve výtahu, dosti syrově natočená. Zabijáci Wint a Kidd. Lunochodní honička spíše tím vozítkem než provedením.
Thunderball (1965)
Bondovka poněkud zdlouhavá. Ale ty podvodní scény jsou tak krásné. Úroveň bondovek s Connerym jinak od této docela klesá.
Srdečné pozdravy z Ruska (1963)
Série se posunula a úspěšně se rozjíždí. Bond si skoro ošklivě naletí, ale vyvázne. Hlavní piklenec je z Československa, baba s kudlou v botě je obzvlášť hnusná a ruská agentka je rozkošná.. Jen ty rádoby exotické "gypsy" tance a bitku na nože mohli tvůrci vynechat.
Dr. No (1962)
Tak tady to všechno začalo. Na Jamajce L. P. 1962. Těžko by si tehdy někdo pomyslel, že série vydrží 48 let (zatím). Přitom film je takový trochu divný. Jistě, hodně věcí se změnilo, ale předpoklad, že bělošská dívka bude věřit na existenci draků...