Recenze (36)
Osudový dotek (2004)
75%
Kurz negativního myšlení (2006)
70%
Rallye smrti (2008)
70%
Proposition (2005)
70%
Megastavby - Millau - nejvyšší most na světě (2005) (epizoda)
Kvallitní dokument o neskutečné stavbě. Kdybych měl čím, tak smeknu. U nás by to stavěli sto let, Frantíci to zvládli za tři.
Muž na Jawě (2006)
Né tak záživné, jak sem čekal. Spíše z historie fabriky a značky, málo prostoru věnováno samotným mašinám. Ale pěkně sem si přitom zavzpomínal na časy již minulé, kdy jsme taky s naši 350kou (i když zrovna california to nebyla) něco zažili. JAWA NAVŽDY. 70%
Appaloosa (2008)
Bostonský filmový festival měl v roce 2008 asi prachmizernou úroveň (viz awards na imdb). Na IMDB má mimochodem tenhle nepodarek nepochopitelných téměř 7 z 10. Za mne 30%
Třinácté patro (1999)
Jeví se mi podobnost spíše s Dark City než s Matrixem. Laciné vizuální zprac. mi nevadilo, působilo to reálněji. V. D. kvalitně opět v roli pošousta.
Strýček Buck (1989)
70%
Moře lásky (1989)
70%