Recenze (85)
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Sračkovitý odvar MIB, který je koukatelným jen díky Jeffu Bridgesovi..hvězda za vtip s identitami
Star Trek: Do temnoty (2013)
Efekty super, Cumberbatch, jako záporák paráda, ale ten scénář to byl ALE SRANEC!..absolutně nedotažené do konce
Bůh masakru (2011)
Super dialogový film, kterému přidává velké plus herecký koncert všech přítomných hereckých es..
Květy války (2011)
Slabší čtyři..Bojové scény jsou úchvatné a Bale, jako kněz spasitel ucházející škoda jen, že to pro evropské publikem není trošku sestříhané..
Lesní duch (2013)
Dnešní hororová tvorba už není nic pro mě..vrchol nevkusného humusu, nelogičnosti postav a nenápaditého scénáře..soutěže kdo na koho vykydá víc tomaty kečupu a mrazení v zádech nikde..buď jsem z toho vyrostl nebo ty dnešní filmy stojí za prd!
Trans (2013)
Parádní zpracování přesně co jsem čekal, ale nějak to Boyle tentokrát překombinoval..
Muž z oceli (2013)
Skvěle vybudovaná nová mytologie kolem Supermana filmu úžasně prospěla, ale některé věci byli až MOC přepálené. Jinak Cavill byl parádním Supermanem..
Hačikó - příběh psa (2009)
Člověk co nemá psa může těžko pochopit..
Mistr (2012)
Hoffman a hlavně Joaquin Phoenix hrají parádně, ale od příběhu jsem čekal mnohem víc..
Nevyhrožuj (1996)
Typicky typový typ komedie s Shawnem a Marlonem..hvězda za nostalgii :)