Recenze (1 491)
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Trapnost pro puberťáky asi hlavně americké ale je vidět že spousta puberťáků se najde i tady. upíři na pozadí, seriál trapný bez děje, v každém díle jde hlavně o kozy
Danger Close: The Battle of Long Tan (2019)
Akční části skvělé včetně zpomalování. Nicméně to celkově působí jako amatérský počin. Beru to jako poctu těm padlým, je zajímavé že blbci velí i v jiné armádě nejen USA. Stratégové k ničemu, a starost o vojáky taky nula. Smutné, jak jsme bojovali pro nic.........
Fallout (2024) (seriál)
Jeden z mála seriálů co skutečně dokázal ze hry vycucnout na obrazovku co mohl. Sice jsou mezery, nicméně chápu, peníze. Každopádně kdo herní sérii nehrál má hodně jiný pohled a spousta věcí ho neosloví. Narážky v pozadí ať už na sešity, panďuláky apod co v hrách sbíráte, krvavost rozprsklých hlav, dementů ve Vaultech, vše sedí. Za mě, jako fandu od 1. na PC až po 4 parádní jízda!
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Nedívatelný přebarevný otřes s neherci bez vtipu.
Krematorium (2024) (seriál)
Za mě skvělá sranda, Ostrava opět v krátkých částech udělala maximum. Škoda že někteří herci chyběli, i tak, česká Addamsova rodina se povedla. První díl byl smrtící :)
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Spojení Hanks a Spielberg je znát a hlavně perfektně funguje. Od začátku nářez jak kamerový, trikový, zvukový tak hudební. Bratrstvo ve vzduchu. Našel jsem v seriálu několik povídek od pilotů co jsem četl a hltal seriál na 3 zátahy. Žádný patos, pouze příběh pilotů kteří s vědomím smrti tak 1:9 startovali aby zkusili vysypat bomby na nepřítele. Neskutečná odvaha, smutné příběhy o bezmoci tam ve vzduchu.
Gentlemani (2024) (seriál)
skvělý Guy v nejlepší formě 😁
Dobré ráno, Brno! - Série 2 (2024) (série)
podstatně slabší než jedna ale stále dívatelný seriál
Johanka z Arku (1999)
hysterická schizofrenička ve zmateném maglajzu
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
infantilní děs