Recenze (511)
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Úžasně příběh vyzdvihl Trojan, který je prostě vtipný všude. Ani hlavní hrdina nehrál vůbec špatně. Tato pohádka je zase něco jiného, originálního, takže se mi líbila.
Colette (2013)
Á, na tenhle film jsem málem zapomněla! Co musím říct hned na začátek je, jak byli lidé v koncentračním táboře tlustí. Což tento film posunulo o hodně dolů (je důležité myslet na všechno). Škoda. Jinak se mi líbil.
Bezva ženská na krku (2016)
Další ze skvělých českých komedií, v němž zazáří náš zakořeněný humor.
Čertí brko (2018)
Zvrácená touha udělat ze všeho muzikál se rozhodně nevyplatila. Herecké výkony byly opravdu hrozné, nevím, co se stalo, a nápad taky. Ještě mi někdo říkejte, že Lucifer je takový hodný dědula!
Můj strýček Archimedes (2018) (TV film)
Konečně jsem se dozvěděla o této složce našich dějin, která mi byla utajena. Vtipný, nápaditý i dojemný snímek, nezklamal.
Ženy v běhu (2019)
I když se české filmařství hodně posunulo, stále je v našich komediích zakódavaný ten, pro nás tak typický, humor. Skvělá oddechovka, abych tak řekla.
Rašín (2018) (TV film)
Doba byla velice dobře vystižena a myslím, že pro přiblížení historických událostí průměrnému Čechovi rozhodně postačí. Dokonce tam byly znát i nějaké ty emoce. Dvojice Vetchého a Donutila mi kupodivu sedla. Zahráli to dobře.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Největší a fatální chybou, která mě přiměla k tak nízkému hodnocení je fakt, že herci vůbec neuměli hrát.
Johančino tajemství (2015) (TV film)
Líbilo se mi místo děje a některé sympatické postavy. Jinak ale pohádka ničím moc nepřekvapila ani nedojala.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Co všechno lidi nenapadne.. zde se námět vydařil a spousta vtipných a originálních scén udělala z tohoto snímku moc pěknou podívanou.