Recenze (511)
Rebooted (2019)
Bylo to smutný. Jo, film o kostře může být smutný i vtipný i poučný. A to ta kostra vůbec nemusí mluvit. Zajímavá podívaná.
Život v jednom dni (2021)
Velice oceňuji nápad. Překvapilo mě kolik lidí bylo ochotných natočit svůj život a z kolika různých míst videa pocházela. Samozřejmě, že se ve filmu nacházely pasáže, která mě opravdu nebavily. Přesto musím říct, že si filmaři poradili velice dobře, především s tím, jak pěkně den plynul. Jedná se o velice zajímavou podívanou a to ještě nemám srovnání z roku 2011. Velmi mě bavilo srovnávat různé kultury a životní prostředí a koukat na ty obyčejné lidi, kteří nic nepředstírají a sdílí celému světu jejich obyčejný den.
Na nože (2019)
Nejprve se to vůbec jako komedie neprojevovalo, ale pak to začalo nabírat velice rychlý spád. Překvapilo mě, kolik se toho do filmu vešlo. A příběh byl skvělý. Nepředvídatelný a originální.
Cirkus (1928)
Neuvěřitelně obdivuji, jak byl Chaplin hybný. A jak to všechno dokázal v té době natočit. Skvělé, vtipné, dokonalé.
Kid (1921)
Myslím si, že tento film patří k úplně nejlepším z Chaplinovy filmografie. Kromě smíchu vyvolává také jiné emoce. Příběh i zpracování jsou fantastické.
Chaplin strážcem veřejného pořádku (1917)
To prostě nemá chybu :)).
Chaplin uprchlým trestancem (1917)
Dokonalý snímek. Velice oceňuji nápady i dokonalé zpracování.
Diktátor (1940)
Neuvěřitelně dokonalý film. Chaplin musel být opravdu výjimečný člověk.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Celkově to byla velice kvalitní a akční podívaná. Tedy až na ten konec, ten mi přišel opravdu přehnaný.
O Nesytovi (1994) (TV film)
Horší S čerty nejsou žerty, ale docela mě to bavilo.