Recenze (280)
Pouhá formalita (1994)
K překvapivé pointě se prokoušete poměrně těžkým a pro mnoho běžných konzumentů filmového materiálu těžce stravitelným a chaotickým marastem. Na druhou stranu, atmosféra, hudba a hlavně geniální výkon Gérarda Depardieu stojí za to ! Dalším problémem je, že opravdu „nečekaná“ pointa většině diváků na poprvé prostě nedojde a chce to zkouknout ještě jednou (aspoň posledních 20 minut :-) ). Na poprvé jsem to prostě nedal !! Mnohem srozumitelněji a koukatelněni to zmákl o pět let později jeden indický klučina a slavil s podobně „nečekanou“ pointou celosvětový úspěch. Každopádně jde o mimořádný snímek, který většině filmových fajnšmekrů dlouho zůstane v hlavě a určitě se takový kousek hned tak nevykouří z hlavy !
K zázraku (2012)
Jeden z nejhorších snímků, jaký jsem kdy viděl ! Vůbec jsem nepochopil co tím autor myslel. Nulová koukatelnost, prostě děs ! Terrence Malick je pro mě mimozemšťan ……..
Lucifer (2016) (seriál)
Po vynikajícím pilotu to v průběhu první série postupně ztrácelo lehkost a vtip, ale poslední díl to trochu napravil a budeme se těšit na 2. sérii ......
Pozemšťané (2005)
Jak zasejem, tak sklidíme ! Všechna ta zvěrstva se nám jednou vrátí ................
Dallas 63 (2016) (seriál)
Řekl bych dokonalé ! Jdu si sehnat knížku .
Bod zlomu (2015)
Jako fanda Bodu zlomu z 91 nemůžu hodnoti víš !
Lepší teď než nikdy (2014)
Chyběla tomu jen vlajka s pruhama.Hodně americký film !!
Zbrusu Nový zákon (2015)
Hodně ujetý, originální a BŮH je drsnej řízek :-)
Netopýří křídla (1992)
Na to se nedalo dívat !! A to mám slabost pro severský filmy.
Most špiónů (2015)
Výborný Spielberg, výborný Hanks... já myslím, že to bohatě stačí !