Recenze (280)
Collateral (2004)
tento žánr byl na vrcholu v průběhu 90.let a jak to tak vypadá, už nebude překonán....kam se hrabe Collateral na Posledního skauta, nebo Smrtonosné zbraně !!!
Než si pro nás přijde (2007)
Příjemná stopáž, výborní "staříci", spokojenost :)
Krajina střelců (2003)
atrapa westernu plná drsných keců, která mě vůbec nechytla a to mám Costnera docela rád........ zklamání !!!
Jídlo (1992)
nevím, co by tomu řekla drsná dietoložka Kateřina Cajthamlová , ale já si těch 16 minut docela užil :)
Rychlé šípy (1969) (seriál)
z Mirka Dušína se mě dělalo trochu nevolno, ale jinak docela dobrý....
Cesta na jihozápad (1989)
western je pro nás trošku cizí žánr, takže naši herci v rolích gangsterů z divokého západu působí trošku nevěrohodně, místy i legračně, ale přece jenom, tento film má něco do sebe.... :) pro mě lepší ***
Vítr v kapse (1982)
jako děcko jsem tento film fakt baštil a to jsem ještě netušil , že skončím v technologii :)
3-iron (2004)
po pravdě, tento film mě nechal chladným, žádné emoce.......NIC. Asijská produkce mě zatím úspěšně míjela, takže nemůžu porovnávat , ale 3-iron není můj šálek čaje !
Let číslo 93 (2006)
moc jsem tomuto snímku nevěřil, nečekal jsem, že by mě mohl něčím překvapit vzhledem k námětu, ale musím uznat, že jsem se mýlil........ta autentičnost byla brutalní, opravdu jsem si to prožil a nakonec i tu slzu uronil.... překvapivý zážitek, Paul Greengrass předvedl skvělou filmařinu, smekám !
Casino Royale (2006)
dost dobrý !! nejsem zrovna fanda bondovek, ale myslím, že tohle je ta správná cesta pro agenta 007......Rozhodně nejlepší s celé série - 90%