Recenze (427)
Berlín (2023) (seriál)
Pedro Alonso a jeho felicità
Sněžné bratrstvo (2023)
Díky za to, že to můžeme vidět! Verzi z roku 1993 jsem viděl a líbila se mi, ovšem tahle se mně líbí ještě mnohem víc. Naskakuje mně z toho husina a to mám v pokoji přes 21 stupňů. Tohle se vážně stalo, jako v tom filmu…
Wall Street (1987)
Kapitalismus jako vítěz !
The Walking Dead: Dead City - Who's There? (2023) (epizoda)
Tahle epizoda je v topu a to díky starému a dobrému Neganovi! Opět ze sebe chrlí tu svoji brutalitu …
Hra (1997)
Fincher mě normálně oblbnul a troufnu si říct, že jsem nebyl jediný. Skvělý film, který mě vtáhnul do děje už od prvních minut. Perfektní scénář. Určitě si ho pustím některý den znovu!
M*A*S*H - Drahý otče... Znovu (1973) (epizoda)
Když dáte ochutnat Frankovi gina, nevyspíte se!
Bullet Train (2022)
Jízda ve vlaku v akční hitparádě. To, když jsem zaslechl v jedné scéně, že West ham se ujímá vedení nad Chelsea v poměru 1-0, mě trochu zneklidnilo.
Tetris (2023)
Vůbec jsem nic velkého neočekával a dostal jsem skvělou dobovou jízdu. Moskva plná komunistů, KGB, licence na tetris a hlavně Taron Egerton, jehož herecký počin byl naprosto fenomenální. Спасибо! 👋
Volha - BALBA (2023) (epizoda)
To chce klid a nohy v teple, jsme přece Pekárci :)). Zakončení, jak se sluší a patří. Švejk nebo Pekárek?! To je už vlastně jedno. Začal se psát rok 1989 a Standa nám jaksi pomalu dopekárkoval. PEACE! ✌️🇨🇿🕊️
Volha - TEL-EVÍZE (2023) (epizoda)
Opravdu obdivuhodně natočené, voe.