Recenze (182)
Bible (1966)
Z filmárskeho hľadiska obdivuhodný počin. Stále neviem, ako tam dostali tie zvieratá.
Vysoké Tatry: V srdci divočiny (2017)
Vynikajúce, až neuveriteľné zábery doprevádzané peknou hudbou. Všetko dobre zladené do jedného celku so zreteľným vzdelávacím zámerom. Trošku je cítiť ideologický podmaz o prírode bez človeka, s čím by som si dovolil nie celkom súhlasiť.
Starověká hysterie: Dobrodružství povrchních Římanů (2019)
Asi to bude subjektívne hodnotenie, ale presne tento typ paródie mi v ten večer sadol. Dobre som sa bavil, aj na tých srdcervúcich piesňach. Nepoznám veľmi filmy tohto druhu, takže nemám s čím porovnávať.
Tichá noc (2021)
Úplný bizár.
Kodaň má oči nevyspaté (1984) (TV film)
K dnes už historickým záberom z dánskeho hlavného mesta sa pridruží aj malé prekvapenie v podobe známeho moravského herca.
Srdce na dlani (2022)
Desí ma predstava, že na podobné filmy budú raz naši vnuci spomínať ako na starú dobrú klasiku.
Velké kontinentální cesty po železnici (2012) (seriál)
Čo sa týka vkusu, asi v máločom sa s Mr. Portillom zhodnem. Každopádne však samotná myšlienka ukázať zaujímavé železničné trasy a miesta na nich je podľa mňa veľmi dobrá a podnetná.
Všechno nebo nic (2017)
Možno by z toho bol znesiteľný seriál, ale vydržať to pozerať celé naraz je utrpenie.
Padesát odstínů šedi (2015)
Presne pred týmto nás súdruhovia boľševici varovali. Nechutne bohatý pán Sivý, ktoý sa živí vykorisťovaním pracujúceho amerického ľudu, nevie, čo by od dobroty stváral. A tak márni čas prevážaním Anči Oceľovej vrtuľníkom kade-tade. No ani pomilovať sa s ňou nevie normálnym spôsobom, ale musí ju plieskať bičíkom po zadku. Fuj. Keby pracoval od rána do večera na poli či v továrni, prišiel by na iné myšlienky.
Total Recall (2012)
Nie je to až tak úplne zlé, ale šarm pôvodného filmu sa počtom vystrieľaných nábojníc nahradiť nedá.