Recenze (519)
Ďáblova bible (2007) (TV film)
Bez těch hraných pasáží bych se vcelku obešel, ale proč se to jmenuje Ďáblova bible? Jenom kvůli tomu, že se spekuluje, kdo to napsal? Když obsahově vyjma té bezvýznamné kresby ďáblíka obsahuje jen Starý a Nový zákon a Kosmovu kroniku. Co ty na to Pitharte? "Já to tak nenechám"
Česká mše vánoční (2007)
Doufám, že nevadí, že jsem to sledoval v březnu, ale ať bych to viděl v lednu, únoru, dubnu, květnu, červnu, červenci, srpnu, září, říjnu, listopadu nebo prosinci (nebudu jmenovat všechny), tak se moje hodnocení nezmění.
Ábelův černý pes (2006) (studentský film)
Před nedávnem spustila Česká televize beta verzi svého iVysílání a Abéluv černý pes patří mezi to lepší, co zde můžete najít.
Neděle (2003) (TV film)
Skvělou režii a střih výborně doplňují skvělé herecké výkony. A ta krásná jazzová hudba, hm.. Haha.
Singles (2008) (TV film)
Dokument Singles pohřbil sám sebe. Z 5 jedinců jsem věřil tak maximálně 1-2, že jsou opravdu singles. Ale v tom případě nechápu komu byl dokument určen nebo o čem měl vlastně informovat. Podle mě je singles 80% lidí od 15-20, že mají tyhle zastydlou pubertu a nebo si prostě žijí bohémský život (pořád je řeč jen o těch dvou) nic neznamená. Navíc, co to má společného s internetem nebo mediálním světem, jak se píše v obsahu, také nebylo vysvětleno. A na závěr dát sociologovu definici, co to vlastně je singles (která měla být na začátku), považuji už jen za poslední kapku v samotě. Takže jsem se nedozvěděl vůbec nic a pochybná individua můžu sledovat ve vile vyvolených nebo kolikrát stačí, když se kouknu z okna. A nebo to snad bylo pro útěchu samotářů, kteří si dokaží přiznat, že jsou sami? A že jsou tihle daleko větší looseři, když se skrývají za falešnou maskou, jak opět tvrdí obsah, ale vyvrací dokument?
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Prostě nemůžu dát 5*, i kdybych moc chtěl, ale první polovina filmu je víc než podprůměrná. Z daného námětu se dalo vytřískat daleko víc, než jenom lyrické pasáže plné ničeho. Zato druhá půlka je úplně o něčem jiném, tytam jsou nudná prázdná místa. A konec je přímo přeplněn dojemnými emocemi, ale na 5* to prostě neni :(
Gattaca (1997)
Diskriminace budoucnosti - genismus.
Medvídek (2007)
Nechápu, proč někoho baví pořád točit takovéhle kraviny. Vždyť ten film nemá vůbec žádnou pointu.
Štěstí na dosah (2006)
Hm zas rodinný motiv, tatínkovský motiv, citový motiv, v téhle kombinaci to nemám rád...Smolařský motiv mi to naštěstí vynahrazuje :)
Evropské pexeso (2008) (seriál)
Je-li mi 10 let a zajímám se o zeměpis, tak budu u tohohle cyklu sedět od rána do večera... Mno možná mi bude stačit jedno odpoledne na zhlednutí všech dílů :D