Recenze (519)
Víkend (2005) (pořad)
Ze začátku jsem byl uchvácen, Víkend výborně pracoval s hudbou a ukazoval mi věci, o kterých jsem neměl ani páru..Dnes se z něho stalo jen bulvární prohnilé cosy, co už má hodněkrát přetočený tachometr.. Hudba nestojí za nic a pravda již také neni tou hlavní pointou...
Anděl smrti (1998)
Na horor jsem se u toho málo bál, na detektivku je to moc mysteriozní, na thriller je to moc zamotaný a na slaďák se mi Denzel málo líbí... Kromě toho, že se první půlku skoro vůbec nic neděje a když děje, tak se v tom člověk stejně ztrácí, pak už je to lepší..a rozuzlení není vůbec k zahození.
Šakal (1997)
Bruce v netypické roli záporáka a Ríša v netypické roli bývalého vězně, škoda že v těhle rolích nehrají častěji.. Gera jsem už neměl tolik chuť vraždit a Bruce je skvělej skoro vždy a všude :) Šakal v některých momentech překonává jak Posledního skauta, tak Smrtonosnou past...takže kvalita víc než dobrá ;)
Hlava-22 (1970)
"Byl hrozně starej..." -"Vždyť to byl ještě kluk..." "Ale umřel, starší už bejt nemoch..." Prostě úžasný...
Sněženky a machři (1982)
Ta hlavní trojice kluků nabízí povahově naprosto odlišné a ideální typy (frajírek, melancholik a šprt) a každý se v nich alespoň z časti najde :) Sněženky a machři jsou důkazem odvěkého třídního boje učitelů s žáky a žáků s učiteli, kteří zneužívají dobroty a na přísnost si stěžují. Lidé jsou pořád stejní =)
Polibek draka (2001)
Jet neni tak vtipný jako Jackie, za to jeho pohled vypadá možná i dvakrát hrůzostrašněji.. Nic na tom ale nemění, že příběh je jaksi prostoduchý..
Stvoření světa (1957)
Bože, tak jak to bylo? "Milujte se a množte se, učte se násobilku" :P
Dračí doupě 2 (2005)
Jasný, má to pár nesrovnalostí a není to žádnej Pán prstenů, ale kdo dokáže zapomenout na to, že existovalo nějaké Dračí doupě 1 (pro mě ne zas tak špatné) a zároveň bude film brát spíše jako kdyby sledoval PC hru, kterou nemůže ovlivnit (většina záběrů totiž vypadá jako in-game záběry) a zároveň hrál někdy Dračák nebo jakékoliv RPGéčko (např. Sacred, The Elder Scrolls, Gothic, Diablo, The Witcher, Titan Quest, Baldur's Gate, Two Worlds, Wizardry, Ultima nebo Brány Skeldalu) bude uspokojen :)
Město bohů (2002)
Nevim...Tolik hrubého násilí, hrůzosrašných scén a ve mě to vyvolalo (oproti třeba Hotelu Rwanda) jen minimum emocí a dojmů...
Medvěd (1988)
V dnešním světě možná zapomínáme, že vše je řízeno nemilosrdnou rukou přírody :)