Recenze (237)
Králova přízeň (2008)
Nudaaaa!
Život Briana (1979)
Úplně mimo...
Poslední Mohykán (1992)
Až na vynikající hudební téma (které se ale na můj vkus objevuje v průběhu filmu až moc často) průměrný film s místy naivními střihy a záběry... Pro mě zklamání.
Matrix (1999)
Dvě hvězdy za myšlenku světa strojů a za scénu u detektoru kovů: "Sundejte všechny kovové předměty." :)
Nezvratný osud (2000)
Hm - ačkoli je tu psáno "mysteriózní", tak stejně mi skutečnost, že se voda (pominu-li, že má naprosto nepřirozenou namodralou barvu), která tekla ze záchodu, po dokončení své vražedné práce zase zpátky poslušně vrátí do záchodu a to dokonce bez sebemenších známek, že tam byla, přijde k smíchu. Jen malé dítě to může považovat za dobré či ještě lepší... Navíc jsem viděl dříve dvojku a trojku, takže hlavní téma pro mě tak originální už není a musím říct, že dvojka je rozhodně lepší. Závěrem: 76 %?! - tak to pardon, vážně ne, ani omylem!
Moulin Rouge (2001)
Velkolepé...!!! A ta hudba... aaaaaahhhh...
Ledová bouře (1997)
Zajímavý film, který na mě udělal dojem až v závěrečné scéně, ale během filmu jsem obdržel pár hluchých míst... 70 %
JFK (1991)
NUDA!!! Zdlouhavá nuda.
Tupíři (2010)
Jelikož je třeba znát opravdu dobře originál, aby se člověk plnohodnotně pobavil u této parodie, byl u mne účinek trochu slabší, protože zhlédnout originál by pro mě byl vážně nadlidský úkon... I tak byly některé scény vtipné, jiné naopak trapné (ale asi jako původní film). Co říci závěrem - prostě "Vampires Suck!".
Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (2008)
Nejzajímavější scéna: interview s novinářkou. Jinak oba dva díly stojí na charismtickém Vincentu Casselovi.