Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tomuhle filmu nemám co vytknout...opravdu ne
Legendy z Dogtownu (2005)
...pro mě jeden z nepších filmů (to víte, skejťák se nezapře :-D ) ... moc krásně (a v krásném prostředí) natočený snímek zachycující začátky skateboardingu...výborné herecké výkony a dobrá zápletka (opět se potvrdilo, že nejlepší příběhy píše sám život) ...celkově je to skvost pro oko + ucho - super soundrack
Matrix (1999)
Pro mě jeden z nejlepších filmů. Opravdu mu nemám co vytknout.
Chlapci ze sousedství (1991)
Hezky propracovaný příběh o tom, "jak to taky někde vypadá". Film působí dost syrově a drsně, ale zároveň se tam dá najít i lidský rozměr. Pro mě je to veledílo...
Forrest Gump (1994)
Krása...prostě krása...nenapadá mě, co bych tomuhle filmu vytknul:-D ... a Tom Hanks je tady fakt úžasnej...dávám 5, protože je to nejvyšší možný hodnocení, kdyby šlo víc, dám víc:)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Prostě eště větší dokonalost než jednička:)...kombinace příběhu, prostředí, doby, postav, Schwarzeneggera:-D atd atd atd....
Respekt (1992)
Je vidět, že i hraní de Tupacovi mistrovsky...roli Bishopa tady ztvárnil dokonale. Navíc je na tomhle snímku dobře vidět, jak dokáže moc(v tomhle případě reprezentovaná zbraní) člověka zničit. Celkově neni tenhle film sice žádnej trhák, ale rozhodně je to supr podívaná a patří mezi moje oblíbený...
Musíme si pomáhat (2000)
Nechápu jak to mohlo nedostat oscara...tenhle film je totiž opravdu dobrej
Trainspotting (1996)
Klasika...super hudba, atmosféra i herecký výkony
Americký gangster (2007)
Pohled na Ameriku takovou, jaká doopravdy je. Denzelovi jeho role sedla výborně a Ruselovi taky...