Recenze (183)
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
aneb o muži co chodil pozdě.
Dokonalý trik (2006)
Ve stejné době kdy se objevuje Iluzionista, se objevuje i Dokonalý trik, ale možná s přehršelou mírou triků, volím raději Iluzionistu.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Pět bodů, hravě! Pravda!
Lví král (1994)
Kdo při Mufasově smrti nebrečel nemá srdce a nikdy neokusil krásu Disneyho pohádek!
Nekonečný příběh (1984)
Jeden z mála filmů, který ukazuje dětem, že KNIHA je zábava a může v ní být plno dobrodružství. Navíc pro mě se v dějinách filmu povedlo udělat pouze dvakrát dokonalou létající bytost a jednou z nich je Falko!
Ducháček to zařídí (1938)
Je možno filmy Vlasty Buriana hodnotit jinak?
Poslušně hlásím (1957)
Klasika nad klasiky a naprosto životní role Rudolfa Hrušínského, že paní Müllerová?!
Poslední skotský král (2006)
Opravdu skvělý výkon Foresta Whitakera, ale v něčem s ním a s Aminem musím souhlasit. Příběh chlapce, který si přijel hrát do Afriky. Viděla jsem spoustu filmů zabývajícíchc se genocidama v Africe, odlišností kultura, ale tentom film mi přišel naprosto plochý. Nic jsem z něho necítila. Tak si užil s prezidentovou ženou, tak měl na něco jiný názor.. Spojení mezi postavami žádné. Pro mě tento film tedy zůstane pouze příběhem "Jak si malej bílej kluk přijel hrát do Afriky, ale zjistil, že oni nejsou na hraní."
Melodie mého srdce (2007)
music is all around
Baron Prášil (1961)
Tento film jsem viděla jako malá aniž bych měla ponětí o filmech, hercích čí o čemkoli jiném. Ale zaryl se tak hluboko a dodnes ho miluji