Recenze (183)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Nejlepší dárek k Vánocům. Série X-menů a hodiny strávené u kompletní ságy. Jen škoda těch chyb :/
Po přečtení spalte (2008)
Nějak jsem asi opominula tu komediální část.
X-Men: První třída (2011)
Buďme upřímní. Zvláštní schopnosti jsou fajn, ale tu jednu moji hvězdu sebrala víla a jiné takové postavy. James McAvoy na mě trochu budil dojem puberťáka co si najednou myslí, že pobral rozum světa (když už tak pouze myšlenky), ale jinak krom poslední věty "I prefere magneto!" klobouk dolu před Fassbenderem. Na to, že to pro mě byl neznámý herec tak teď ho záhadně objevuji ve více filmech a nedivím se :) Pro mě by to byli asi jen 3 hvězdy ale obrovskou hvězdu nakonec získává Hugh Jackman! To jsou momenty, které mě umí pobavit!
Green Lantern (2011)
Omlouvám se všem Sheldonům a Leonardům ale mě to sakra nenadchlo. 1 hvězda za Ryana, který je koukatelný, 1 jen tak za to že mám ráda komiksové filmy a 1 za Blake, kterou sice nemusím, ale za dlouhou dobu to byla jediná žena, která nebyla tak blbá aby nepoznala chlapa jen podle pásky kolem očí!
Fish Tank (2009)
Velmi povedený film o hledání sebe sama, cesty někam nebo k někomu. Pro mě osobně to ztratilo bot za Karie Jarvic která mi místy byla i protivná a tancovat teda zrovna dvakrát valně neumí, ale začínám čím dál tim víc přicházet na chuť Michaelovi Fassbenderovi. Hlavně při TÉ scéně jsem zůstávala bez dechu.
Zákon gangu (2008) (seriál)
Tak nevím, ale já se do toho seriálu zamilovala. Zajímalo by mě kolik dílů viděli lidé s hodnocením "odpad až 2 hvězdy". Ano místy je to zřejmě přitažené za vlasy a někdy zase laciné (uřvaná old lady Peggy mi občas otevírá v kapse nůž) ale na trochu té akce proč ne. Lidi se koukají na Dextra a nevadí jim že je to masový vrah ale před partou motorkářů budou odvracet zrak? To si kluci nezaslouží. Jako holka ANO! Motorky, kůže a silný chlapy. ANO! 3 série zkouknuté za 3 dny :)
Princ a pruďas (2011)
Parodie mám ráda ale tohle není ani parodie. Málokdy se mi stane že film nedokoukám ale tohle jsem nezkousla ani já. James Franco sice rytíř k pohledání ale u Natalie jsem se, zvláště po Black Swan, divila že se nechala ukecat na tuhle kravinu. Perverzní a nechutné od začátku do konce!
Naušika z Větrného údolí (1984)
Trochu ekologický ale jinak velmi povedený příběh. Roztodivné potvory na které jsem si tedy už u Miyazakiho zvykla ale nějak mi tam chyběl ten pořádný klučičí hrdina. Jen jsem nechápala jestli Miyazaki záměrně ignoroval fakt, že mu tam lítá holčina v minisukni bez kalhotek.
Černá kniha (2006)
Druhá světová válka opět z jiného pohledu. Mám ráda filmy tohoto stylu kde jako v Habermanově mlýnu, poukáží tvůrci na to že válka nebyla nutně černobílá. Zajímavá zápletka filmu která mohla být více vytažena do popředí a vztahy mohly být více propracované ale rozhodně to není ztráta času.
Mystery Men (1999)
Nepřišlo mi to ani zajímavé ani vtipné a ani dostatečně blbé. Takže jsem nevěděla jestli to brát vážně nebo jako pokus o parodii. Nedotklo se to ani jednoho a Ben Stiller opět maximálně nesympatickej. A nepotřebji se koukat na samé krasavce a modelky ale kdy filmaři pochopí že na chápkovi s uhrama co prdí není nic.... no vlastně NIC?!