Recenze (80)
Bod obnovy (2023)
Za mě nejlepší český film za hodně dlouhou dobu. Andrea v hlavní roli se mi moc líbila.
Hon na pačlověky (2016)
Mě tenhle dosti drsný humor bavil.
Adam Ondra: Posunout hranice (2022)
A to jen za Adamovy výkony. Jinak jeden z nejhorších dokumentů - zejména z toho důvodu ze se tvůrci neobtěžovali tam dát komentář ani titulky, takže nevím jací lidé tam vystupují, ani kde se odehrává.
Láska na kvadrát (2021)
Hezký odpočinkový film. Jeden z mála, na který se dá dívat s dětmi - nenadává se tam sprostně, není tam sex, krev, mrtvoly apod.
Elysium (2013)
Slibný začátek s naprosto tuctovým koncem. U scifi je to v poslední době čím dál častější. Jedna hvězda navíc za to, že se mi ve filmu moc líbila Alice Braga.
Terminator Genisys (2015)
Jeden z těch akčních filmů poslední doby, které mají podle mě problém v tom, že je na ně moc peněz. Jedna akční scéna nabitá triky střídá druhou tak rychle, že už tam nezbývá prostor pro děj. Líbí se mi výběr herců, zejména Arny se za svůj výkon nemusí stydět, ale jinak dlanitá.
Kráska a zvíře (2017)
Kdyby se film o půl hodiny zkrátil a vypustily se cca 3 zbytečné písničky, bylo by to na 4, možná i více hvězd. Takto jsem se chvílemi neskutečně nudil. Emma mi v této roli moc seděla a byla to podle mě její nejlepší role.
Hříšná touha - Série 1 (2020) (série)
Velmi napínavé a nepředvídatelné, vhodné zejména pro fanoušky detektivek typu Deaver. Bohužel celkový dojem seriálu mi trochu kazí poslední díly, kdy se to tak zamotalo, že jsem to buďto nepochopil, nebo to nedává úplně logiku.
Rose Island (2020)
To ze se to skutečně stalo dělá film zajímavý.
V Billově mozku: dekódování Billa Gatese (2019) (seriál)
Škoda, že se jim zatím nepovedlo postavit ten prototyp reaktoru, to by mohl být velký pokrok v energetice.