Recenze (180)
Metro (2004)
Film ktori ma nasieral od zaciatku az do konca.Uplna kravina kde sa vrah objavi a zacne vrazdit presne vtedy kedi hlavna hrdinka zaspi v metre/ spojler.....aj napriek tomu ,ze neskvor vyvojom deja zistime ,ze zil v tom podzemi pekne dlho....spojler A tej krvi a hnusu tam bolo zase prilis malo aby som film hodnotil kvoli tomu.
Modrá laguna (1980)
Ked som bol maly tak som to videl asi 100x.
Návrat do Modré laguny (1991)
Mne sa jednotka dost pacila ale toto bolo strasne nezazivne. Nepochopim ako mohol tento film Millu Jovovich preslavit.Je sice moooc krasna ale hranie jej tu moc nejde.
Miluji tě k sežrání (2001)
Film ktorý ma nalákal drsným obalom! Strašne rozťahané a nudné.
Satan (2003)
Tuto sracku mi raz odporucil kamarat ako film pri ktorom sa budem bat a ,ze nejaka sekta tam ma nadherne kostymy.Po dopozerani som myslel len na to ako mi mohol niekto takuto kravinu odporucit a ked si dobre pamatam tak vo filme bola presne jedna lakacka na ktorej som sa zlakol.
Buffy, zabíječka upírů (1992)
Ja si nemozem pomoct ale ako malemu sa mi to dost pacilo a predpokladam ,ze mnoho ludi to hodnoti negativne kvoli serialu ktory vtedy este ani neexistoval.
Batman a Robin (1997)
Joel Schumacher nam tu predvadza ,ze aky film dokaze natocit ked siahne na uuuplne dno svojich schopnosti.
Hemoglobin (1997)
Pametam sa ako to stale ficalo na TV.Pametam sa ,ze uz ako maleho ma to docela nudilo.Nevjem co by to spravcilo somnov teras.Ale tie zmutovane potvorky sa mi celkom pacili.
Dračí doupě (2000)
Haha s touto kravinou si asi Jeremy odstartoval karieru na kretenskych filmoch s drakmi.Horsie by to natocil hadam len veteran Uwe Boll ktori nam vjac krat ukazal ako dokaze preniest hru na filmove platno!
Halloween III (1982)
Horsie sa to natocit ani nedalo.